Snap-onSnap-on Boeing programSnap-on Harley programMachine serdiSERDIPriemyselná pásovina COSID - PAGIDSNAP-ON NARADIE

História SNAP-ON

V roku 1920 , Joseph Johnson spolu s Williamom Seidemann , založili spoločnosť SNAP-ON WRENCH  s priekopníckou myšlienkou výmenných nádstavcov a ručných kľúčov. Spoločnosť vyrábala a predávala 10 kľúčov , ktoré mohli "snap-on" (  slovenský predklad znamená zacvaknúť), až 5 výmenných rukovätí, čo bol koncept ktorý spôsobil revolúciu v priemysle s náradím. Snap-on udržiava svoje líderstvo od svojho vzniku až do dnešných dní. 
 

Pri predaji výrobkov , Johnson and Seidemann spolupracovali so Stantonom Palmerom, ktorý predával náradie zákazníkom priamo na ich pracoviskách , kde predvádzal výhody náradia, čo sa nakoniec stalo základom na ktorom bol založený marketingový úspech spoločnosti. Na základe tejto úspešnej predajnej stratégie, Palmer získal pomoc Newtona Tarblea, ktorý mu pomohol zvládnuť narastajúcu pracovnú záťaž. Týto štyria zakladatelia  - Joseph Johnson, William Seidemann, Stanton Palmer, and Newton Tarble - boli zodpovední za to , že sa na trhu objavil Snap-on.

Snap-on vstúpil na medzinárodné trhy v roku 1931. Už v roku 1930 Snap-on začal ponúkať svojim zákazníkom možnosť preúverovania ich nákupov a bol vôbec prvým , kto túto možnosť poskytoval v priemysle. V roku 1950 Snap-on expanduje s originálnym konceptom osobného predaja zákazníkom prostredníctvom plne zásobených predajných dodávok , dodnes známych aj ako tzv. franchisee van.

Bezprostredný kontakt so zákazníkmi , ktorý si Snap-on vybudoval je základným princípom jeho úspechu predaja. Franchisee predaj udržiava zákazníkov plne a aktuálne informovaných o nových výrobkoch  - o ručnom náradí , ktorému neustále určuje smer v rámci designových možností, o silovom náradí , ktoré je tvorené na základe dopytu trhu, ako aj o diagnostických výrobkoch, ktoré vyvážene kombinujú silu a inteligenciu . Úložné systémy náradia sú k dispozícii v rôznych tvaroch, farbách s prihliadnutím na najlepšiu optimalizáciu ich úschovy.
Líder v inováciach, priekopník vo výmenných kľúčoch a vynálezca Flank Drive® systému, Snap-on postupne rozšíril svoju ponuku na takmer 14,000 výrobkov, ktoré zosobňujú inovatívny dizajn a precíznu výrobu.

Najväčšia reklama spoločnosti Snap-on prichádza z jej jedinečného spôsobu predaja , ale známou sa stala aj vďaka automobilovým pretekom, pri ktorých na profesionálnej úrovni spolupracuje už viac ako 70 rokov.

Počas celých týchto rokov, Snap-on nasleduje víziu byť poskytovateľom kompletných riešení svojim zákazníkom. Každé stretnutie s klientom a jeho  špecifickou potrebou mení zaužívané riešenia. Naši zákazníci rastú a zvyšujú svoje postavenie na trhu vďaka prispôsobeniu sa trhu, vrátane používania najmodernejšej diagnostiky a servisných informácií.

V súčastnosti patrí spoločnosť Snap-on medzi 500 najväčších spoločností sveta , jeho vlastné imanie je $2.5 mld. a jeho výrobky sú ponúkane takmer na celom svete.